Behovsafdækning, dataindsamling
& flyt pensioner digitalt

Se hvordan I kan bruge Robo-Advice - fx til at indsamle data, behovsafdække kunder og flytte pensioner digitalt

Tag jeres behovsafdækning til et nyt niveau

Send jeres manuelle blanketter og dataindsamling på pension. Og lad Pensure levere kundeindsigten både hurtigere og bedre. Vores system samler data fra bl.a. Pensionsinfo, BBR, Tinglysning og CPR-registret. Og med vores investeringsguide får kunden taget stilling til deres behov, risikoappetit og ønsker til fremtiden.

Nemt og digitalt. Både for jer og for kunden.

Kom godt fra start med nye kunder

Byd nye firma- og privatkunder velkommen med en selvbetjeningsløsning, der afdækker deres situation, behov og ønsker. Så sikrer I at jeres rådgivning fra start er relevant og skaber værdi på kundens præmisser.

Altid i overensstemmelse med IDD og God Skik, så kvaliteten er lige så god som kundeoplevelsen.

Gør første møde til et beslutningsmøde

Med Pensures behovsafdækning sikrer I, at både rådgiver og kunde er klædt på til de svære beslutninger inden jeres møde. Uanset om I blot vil opdatere stamoplysninger, eller det er tid til et grundigt pensionstjek, kræver det blot et enkelt klik at sende et skræddersyet flow til kunden.

Så kan I bruge tiden på den rådgivning, der virkelig skaber værdi.

EKSEMPEL PÅ KUNDEREJSE FOR

Behovsafdækning & dataindsamling

STEP 1

Kunden modtager link fra jer, eksempelvis via mail, SMS eller jeres kundeportal.

STEP 2

Kunden åbner link og identificerer sig med MitID.

STEP 3

‍Kunden svarer på behovsafdækningen, som består af spørgsmål I definerer.

STEP 4

Kundesvar sendes enten til rådgiver, til CRM-systemet eller opstilles i rådgivningsrapport, som kunden præsenteres for live.

Gør flytteprocessen nem og ligetil

Giv kunden en digital §41-oplevelse. Vores flow viser kunden, hvilke ordninger de kan flytte, og hvor de måske skal være opmærksom på forsikringer eller særlige rettigheder. Det hele præsenteres i et overskueligt flow ét spørgsmål ad gangen - som I har mulighed for at skræddersy.

Nemmere bliver det ikke.

Slip for frustrationer og spildtid

Sig farvel til tunge arbejdsgange og forkerte indtastninger, når kunden vil flytte sin pension til jer. Vi har automatiseret flytteprocessen, så både I og kunden slipper for spildtid og frustrationen ved en afvist overførselsanmodning.

EKSEMPEL PÅ KUNDEREJSE FOR

Flyt pensioner digitalt

STEP 1

Kunden klikker sig ind på kunderejsen via jeres kundeportal eller fra en kampagne.

STEP 2

Kunden åbner link, identificerer sig med MitID og giver samtykke til, at I må hente data fra PensionsInfo.

STEP 3

Kunden klikker sig igennem en assisteret rådgivningsrejse, der sørger for at overførselsanmodningen bliver udfyldt korrekt, samt at kunden får taget stilling til essentielle emner såsom gennemsnitsrenter og forsikringsdækninger.

STEP 4

Overførselsdokumenterne underskrives af kunden, og data kan dernæst skydes direkte ind i EDI-systemet.

Skræddersyet integration med styr på sikkerheden

Robo-Advice er 100% white label og kan tilpasses jeres visuelle identitet. Vores API sender data sikkert til jeres systemer. Og I bestemmer, om vi skal stå for integrationen, eller om I selv vil.

Tilgængelige komponenter
I kan være med til at skræddersy Robo-Advice ud fra jeres behov.
Vælg mellem de komponenter som netop I har brug for:
blanketmotor
& digital Signering
White labeling
Investeringsguide & risikoprofil
intuitive funktionaliteter
§41 screening & regelmotor
PensionsInfo integration
Tinglysning, BBr & CPR
MitID integration

Interesseret?

Vi står klar, hvis du vil booke en demo eller høre mere om, hvad Pensures løsning kan gøre for jer.

Tak! Vi har modtaget din henvendelse og vender tilbage hurtigst muligt.
Ups! Noget gik galt.