Flyt pensionen digitalt

Tag jeres kundeoplevelse til nye højder med en digital §41-proces.

Kunderejse

STEP 1

Kundeklikker sig ind på kunderejsen via jeres kundeportal eller fra en kampagne.

STEP 2

Kunden åbner link, identificerer sig med MitID og giver samtykke til, at I må hente data fra PensionsInfo.

STEP 3

Kunden klikker sig igennem en assisteret rådgivningsrejse, som sørger for at overførselsanmodningen bliver udfyldt korrekt, samt at kunden får taget stilling til essentielle emner såsom gennemsnitsrenter og forsikringsdækninger.

STEP 4

Overførselsdokumenterne underskrives af kunden, og data kan dernæst skydes direkte ind i EDI-systemet.

Gør flytteprocessen nem og ligetil

Giv kunden en digital §41-oplevelse. Vores flow viser kunden, hvilke ordninger de kan flytte, og hvor de måske skal være opmærksom på forsikringer eller særlige rettigheder. Det hele præsenteres i et overskueligt flow ét spørgsmål ad gangen - som I har mulighed for at skræddersy.

Nemmere bliver det ikke.

Slip for frustrationer og spildtid

Sig farvel til tunge arbejdsgange og forkerte indtastninger, når kunden vil flytte sin pension til jer. Vi har automatiseret flytteprocessen, så både I og kunden slipper for spildtid og frustrationen ved en afvist overførselsanmodning.

Skræddersyet integration med styr på sikkerheden

Alle vores løsninger er 100% white label og kan tilpasses jeres visuelle identitet. Vores API sender data sikkert til jeres systemer. Og I bestemmer, om vi skal stå for integrationen, eller om I selv vil.

Interesseret?

Vi står klar, hvis du vil booke en demo eller høre mere om, hvad Pensures løsning kan gøre for jer.

Tak! Vi har modtaget din henvendelse og vender tilbage hurtigst muligt.
Ups! Noget gik galt.