Teddy Holst
Pensionsdirektør i Honestus
Honestus ønskede at give deres kunder en bedre digital kunderejse frem mod et rådgivningsmøde. For hvorfor skulle kunderne egentlig selv gå ind på Pensionsinfo, downloade en pensionsrapport og sende den sammen med en lang række andre oplysninger, som Honestus skal bruge for at sikre den bedste rådgivning?
Løsningen på Honestus' ønske blev Pensures digitale behovsafdækning. Så i dag skal Honestus' kunder blot logge ind med NemID en enkelt gang. Så henter Pensures system alle relevante oplysninger og sender dem direkte til Salesforce, Honestus' CRM-system.
Det sparer både kunde og rådgiver for tid. Samtidig er sikkerheden styrket, fordi data bliver sendt på en sikker forbindelse i stedet for i en e-mail. Og hele brugeroplevelsen er selvfølgelig tilpasset Honestus' visuelle identitet.
Honestus havde et ønske om, at slutkunderne kunne tage stilling til pensionsforhold ud fra nøje målte spørgsmålspakker forud for et givent rådgivermøde.
Kunderne kan hente pensionsoplysninger via PensionsInfo, tage stilling til investeringer, udfylde vitale livsforhold samt ønsker til mødet med rådgiveren.
Du kan få mere at vide ved enten at besøge Honestus' hjemmeside her, eller klikke på knappen nedenfor for at downloade casen som PDF
Vi står klar, hvis du vil booke en demo eller høre mere om, hvad Pensures løsning kan gøre for jer.