"Med Pensures løsning har vi sikret vores kunder en skarp digital brugeroplevelse, samtidig med at vores mæglere sparer tid.
Det er ren win-win. Samarbejdet med Pensure sikrede os hurtigere time-to-market og en mere omkostningseffektiv løsning, end hvis vi selv havde skullet stå for udviklingen"

Teddy Holst
Pensionsdirektør i Honestus

En styrket brugeroplevelse for kunden og mindre spildtid for rådgiveren

Honestus ønskede at give deres kunder en bedre digital kunderejse frem mod et rådgivningsmøde. For hvorfor skulle kunderne egentlig selv gå ind på Pensionsinfo, downloade en pensionsrapport og sende den sammen med en lang række andre oplysninger, som Honestus skal bruge for at sikre den bedste rådgivning?

Løsningen på Honestus' ønske blev Pensures digitale behovsafdækning. Så i dag skal Honestus' kunder blot logge ind med NemID en enkelt gang. Så henter Pensures system alle relevante oplysninger og sender dem direkte til Salesforce, Honestus' CRM-system.

Det sparer både kunde og rådgiver for tid. Samtidig er sikkerheden styrket, fordi data bliver sendt på en sikker forbindelse i stedet for i en e-mail. Og hele brugeroplevelsen er selvfølgelig tilpasset Honestus' visuelle identitet.

Stillingstagen forud mødet

Honestus havde et ønske om, at slutkunderne kunne tage stilling til pensionsforhold ud fra nøje målte spørgsmålspakker forud for et givent rådgivermøde.

På kundens præmisser

Kunderne kan hente pensionsoplysninger via PensionsInfo, tage stilling til investeringer, udfylde vitale livsforhold samt ønsker til mødet med rådgiveren.

Download

Læs mere

Du kan få mere at vide ved enten at besøge Honestus' hjemmeside her, eller klikke på knappen nedenfor for at downloade casen som PDF

Download PDF

Start jeres Pensure rejse i dag

Vi står klar, hvis du vil booke en demo eller høre mere om, hvad Pensures løsning kan gøre for jer.

Tak! Vi har modtaget din henvendelse og vender tilbage hurtigst muligt.
Ups! Noget gik galt.