Send jeres manuelle blanketter og dataindsamling på pension. Og lad Pensure levere kundeindsigten både hurtigere og bedre. Vores system samler data fra bl.a. Pensionsinfo, BBR, Tinglysning og CPR-registret. Og med vores investeringsguide får kunden taget stilling til deres behov, risikoappetit og ønsker til fremtiden.
Nemt og digitalt. Både for jer og for kunden.
Byd nye firma- og privatkunder velkommen med en selvbetjeningsløsning, der afdækker deres situation, behov og ønsker. Så sikrer I at jeres rådgivning fra start er relevant og skaber værdi på kundens præmisser.
Altid i overensstemmelse med IDD og God Skik, så kvaliteten er lige så god som kundeoplevelsen.
Med Pensures behovsafdækning sikrer I, at både rådgiver og kunde er klædt på til de svære beslutninger inden jeres møde. Uanset om I blot vil opdatere stamoplysninger, eller det er tid til et grundigt pensionstjek, kræver det blot et enkelt klik at sende et skræddersyet flow til kunden.
Så kan I bruge tiden på den rådgivning, der virkelig skaber værdi.
EKSEMPEL PÅ KUNDEREJSE FOR
Giv kunden en digital §41-oplevelse. Vores flow viser kunden, hvilke ordninger de kan flytte, og hvor de måske skal være opmærksom på forsikringer eller særlige rettigheder. Det hele præsenteres i et overskueligt flow ét spørgsmål ad gangen - som I har mulighed for at skræddersy.
Nemmere bliver det ikke.
Sig farvel til tunge arbejdsgange og forkerte indtastninger, når kunden vil flytte sin pension til jer. Vi har automatiseret flytteprocessen, så både I og kunden slipper for spildtid og frustrationen ved en afvist overførselsanmodning.
EKSEMPEL PÅ KUNDEREJSE FOR
Robo-Advice er 100% white label og kan tilpasses jeres visuelle identitet. Vores API sender data sikkert til jeres systemer. Og I bestemmer, om vi skal stå for integrationen, eller om I selv vil.
Vi står klar, hvis du vil booke en demo eller høre mere om, hvad Pensures løsning kan gøre for jer.