Holistisk rådgivning indenfor rækkevidde. Holi giver indblik i hele kundens økonomi og livssituation, så I kan tilbyde den rådgivning, der passer lige netop til den situation kunden befinder sig i.
Med Pensures Behovsanalyse, kan I nemt og hurtigt spotte kundens uafdækkede behov og eksekvere en rådgivning. Behovsanalysen kan både bruges af rådgiver til et kundemøde, men kan også udstilles 100% digitalt, så kunden let og sikkert kan gennemføre en selvbetjeningsrådgivning.
Holi giver rådgiveren redskaberne til at spotte, hvornår kunden har brug for et pensionstjek. Med et enkelt klik kan I sende et skræddersyet flow, hvis kunden f.eks. køber bolig, får børn, bliver gift eller skilt.
Det sikrer proaktiv rådgivning og skaber mersalg, når det er relevant for kunden.
Med Holi får rådgiveren et intuitivt sagsbehandlings-system. Få hurtigt overblik over både privat- og firmakunder. Sæt opgaver og reminders til dig selv eller dine kollegaer med klare deadlines. Kommuniker direkte med kunden og send behovsafdækkende flows med ét enkelt klik.
Fordel medarbejderne i medarbejdergrupper og tilknyt individuelle rammeaftaler til hver medarbejdergruppe. Herved sikrer I, at priser og dækninger let kan opdateres og nedarves - så rådgivningen kan foretages på det korrekte grundlag.
Med integration til Pensures Virksomhedsportal, giver I de lønansvarlige i en virksomhed adgang til selv at til- og framelde deres medarbejdere, samt dele dokumenter med jer i et kundevendt UI.
Data sendes til og fra Holi, og derfra kan I være med til at definere, hvad der skal ske, når en medarbejder bliver tilmeldt - skal der oprettes en reminder til den ansvarlige rådgiver, automatisk sendes et onboardingsflow eller noget helt tredje?
Vi står klar, hvis du vil booke en demo eller høre mere om, hvad Pensures løsning kan gøre for jer.